EH

 
 
Hej vänner! Jag har haft det lite körigt den senaste tiden som ni kanske förstår. Igår satt jag till tolv och pluggade för att bli klar i tid, vilket jag blev. Självklart strulade allting, jag fick 20 (på riktigt!!!) mejl från Urkund som sa att allt hade misslyckats och så, till slut var det bara att ge upp och vänta tills idag. Hatar när sånt händer! 
 
Just nu sitter jag hur som helst sitter jag på Espresso House och pluggar ännu lite mer. Det är mycket mysigare att sitta på ett café, för i skolan är det alltid så himla skrikigt överallt och man träffar förmodligen någon man känner och ska prata lite osv haha. Ikväll blir det en lugn kväll för min del, de fyra timmarnas sömn är inte optimala då jag jobbar i helgen igen. Ikväll har jag äntligen tid att blogga lite igen!
 
 

Leave a Reply

